به مناسبت دهه مبارک فجر در پانزدهم بهمن ماه زیارت گلستان شهدای اصفهان ویژه طلاب وخانواده ی آنها با روایتگری آقای امینی از راویان و جانبازان جنگ هشت سال دفاع مقدس با هدف تجدید پیمان با شهدا و یاری خواستن از آنها برای ادامه دادن راهشان برگزارشد.
آقای امینی درباره زیارت شهدا از سخن امام خمینی (ره) که فرمودند:شهدا امامزادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است شروع کردندو اینکه زیارت شهدای یکی از مصادیق احترام به پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله وسلم )است و انسان برای صیقل دادن جانش به آن نیاز دارد.
جانباز دفاع مقدس در کنار مزار شهدای مدافع حرم شهید علی شاهسنایی و شهید عبد المهدی کاظمی گفتند: فرق بین شهدای جنگ تحمیلی با شهدای مدافع حرم این است که دشمنان شهدای مدافع حرم داعش و تکفیری ها هستند که از دشمنان قسم خورده مسلمانان و هستند و از هر وسیله ای برای جنگ با آنها استفاده می کنند.
سپس ایشان در کنار مزارشهدای غواص گفتند: اینها از شهدای بارزی هستند که شهادتشان خاص است زیرا با لباس غواصی که بیش از نیم ساعت نمی توان بیرون از آب دوام آورد آنها را با لباس غواصی و دسته بسته زنده به گور کردند.از جمله شهدای غواص شهید جواد زمانی است که ایشان یکی از رزمی کاران بود که شب ها پشت خاکریز ها داخل قبری که برای خود کنده بود می رفت و مثل مادر مرده ها اشک می ریخت.
وی در آخر در کنار مزارجانباز شهید محمد علی طاهر زاده افزودند: ایشان از شهدایی است که هفده سال پدرش از ایشان پرستاری می کرد و مفام معظم رهبری در عیادت ایشان به او گفتند: محمد تقی می شنوی آقا جان! می شنوی عزیز!در آستانه بهشت بین دنیا و بهشت خوشا بحالت.

موضوعات: موضوعات تربیتی
[شنبه 1394-11-17] [ 09:20:00 ق.ظ ]