اردوی یک روزه گلستان شهدای  نجف آباد روز دو شنبه24/7/96با حضورطلاب   و کادرو اساتید و عموم مردم   با هدف آشنایی   جمع حاضر با مقام والای شهدا مخصوصا شهید حججی  برگزار شد.

طی این اردو، ابتدا  جمع حاضر قبر شهید حججی را  زیارت  کردند پس از زیارت  شهید بی سر حجه الاسلام والمسلمین  قاسمی «راوی دفاع مقدس » درباره اهمیت زیارت شهدا چنین بیان کرد که : شهدا امامزادگان  عشق هستند و درهمه جا نورانیت ومعنویت را به جامعه می دهند .ایشان زنده هستند،  در صحنه واقعی زندگی آنها ماندند و ما رفتیم.

وی افزود :  تفاوت شهدا با ما در اینست که : شهدا همیشه جلو تر از ماهستند ماهنگام عمل بهانه تراشی می کنیم که مسولیت دیگران است ما مشکلاتی داریم که دیگران ندارند  ولی شهدا پیش قدم می شوند به سوی عمل و از همه  علاقه های خود دل می برند  و رضایت حق را مد نظر قرار می دهند .شهدا و ظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند اکنون وظیفه  ما چیست ؟ چگونه مدافع حرم باشیم ؟

راوی دفاع مقدس گفت :  نگاه شهدا به وجه الله است یعنی معرفی خدا به وسیله شهداست ،توسل به شهدا سهل است اما اقتدا به شهدا دشوار است شهدا با اخلاص درعمل به قرب الهی رسیدند هرچه عمل خالص تر قرب به پروردگار بیشتر است وظیفه ما دفاع از حریم اهل بیت (س) است باید درجامعه هدایت گر باشیم اگه نقش هدایت گری نداریم ذکرگفتن و معنویت ما بی اثر است .

وی اذعان داشت:  اکنون درمحضر شهدا با ایشان عهد معنوی ببندیم که مدافع حریم اهل بیت شویم و با هدایت گری خویش زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازیم.

 درپایان زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت خوانده شد 0

 

 

 

 

موضوعات: موضوعات تربیتی
[چهارشنبه 1396-07-26] [ 12:43:00 ب.ظ ]