به مناسبت نزدیک شدن به ایام انتخابات و تشخیص کاندید اصلح جلسه سیاسی روز سه شنبه 29/1/96 در حوزه رضویه برگزار شد.

دراین جلسه حجه الاسلام والمسلمین عرب عضو روحانیون بسیجی سپاه صاحب الزمان و یکی از هادیان سیاسی  سخنرانی خود را با قرائت آیه شریفه (الذین آمنو ا و استقاموا  تتنزل علیهم الملائکه ) شروع کرد  پس از آن درتوضیح این آیه شریفه بیان کرد   مشکلات موجود در جامعه امروز به خاطر بی تدبیری مسولین نظام است در اصل نظام مشکلی وجود ندارد  وبا صبر در برابرمشکلات خداوند با نزول ملائکه بندگان خویش را حمایت میکند .

هادی سیاسی اضافه کرد  در بیان مشکلات معیشتی ماهواره ها و سایتهای بیگانه بزرگ نمایی می کنند واین مشکلات را غیر قابل جلوه می دهند تا روحیه امیدواری مردم را تخریب و آنها را نسبت به نظام بد بین کنند

مردم ما باید بدانند که کشوری که  درطی سی نه سال تحریم و هشت سال جنگ ناجوانمردانه دربرابربدترین تهاجمات مقاومت نموده است .اکنون در بیشتر شاخه ها اولین کشور منطقه است و اکنون در دنیا دو قدرت باهم درگیرند که درجبهه کفر آمریکا و درجبهه اسلام ایران اسلامی باهم درحال نبردند .

 وی افزود  به فرمایش مقام معظم رهبری فروپاشی آمریکا  نزدیک است و  ترامپ در گفته هایش گفته من رهبرآمریکاییها نیستم رهبر جهان هستم بزرگترین بدهکار دنیا آمریکاست و انقلاب ایران این اقتداررا از آمریکا گرفتهاست . نفوذ معنوی ایران به سلامت خارج کردن آمریکا ازکشورهای همسایه ایران است .ایران درمنطقه قدرتی ربرای قدرتهی منطقه نگذاشته است لذا دشمنان  برنامه هایی در آوردن نیروهای میانه رو دارند وهدف آنها نفع رساندن به کشورهای غربی می باشد .

ایشان بیان داشت آمریکا علت مشکلات اقتصادی ایران مسائل موشکی ایران است و علت ناامنی منطقه را نیز موشک های ایران اعلام میکند .و درصددهستند با آمدن افراد میانه رو قدرزت موشکی را نیز از ایران بگیرند تا بتوانند به راحتی به ایران حمله کنند .

در انتخابات نیروها دو دسته می شوند انقلابی و غیر انقلابی و باید دقت کنیم به نیروهای انقلابی رای داده شود تا دشمنان به اهداف شوم دست نیابند .

 

 

 

 

موضوعات: موضوعات تربیتی
[سه شنبه 1396-01-29] [ 12:27:00 ب.ظ ]