به مناسبت نزدیک شدن به ایام انتخابات و تشخیص کاندید اصلح جلسه سیاسی روز سه شنبه 12/2/96در حوزه رضویه برگزار شد.

دراین جلسه  آقای ابراهیم مظاهری سرهنگ بازنشسته سپاه صاحب الزمان و یکی از هادیان سیاسی  سخنرانی خود را باتبریک اعیاد شعبانیه شروع کرد.

 وی درزمینه  آمادگی برای ظهور امام زمان عج الله تعالی شریف   و یاران حضرت و کارگزاران حضرت که سه ویژگی عمده دارند که بواسطه این سه خصلت درزمان ظهور شایستگی رجعت را پیدا می کنند درتوضیح این سه خصلت بیان کرد  که این سه اصل شامل روحیه هجرت ،جهاد و شهادت طلبی است که  شاخصه بارز یاران حضرت مهدی عج الله تعالی شریف می باشد و نمونه هایی از مدافعان حرم و رزمندگان دفاع مقدس را ذکر کرد.

هادی سیاسی اضافه کرد  در انتخابات امسال سوالی که بیشتر در اذهان مردم جامعه وجود دارد این است که شورای نکهبان چرا ازبین کاندیدا ها یک جریان را رد صلاحیت کرد و جریان دیگر را تایید کرد با اینکه هردو از جبهه نفاق بودند و نفاق و فساد هردو آشکار و اسناد برعلیه آنها وجود دارد .

آقای مظاهری در پاسخ گویی به این سوال به تعریف مصلحت پرداختند که مصلحت مرز بین خیر و شر است . و همیشه جنگ با دو جبهه مخالف  عاقلانه نیست و شکست را درپی دارد و برای تفهیم بیان خود مثالی از دوران پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم )که حضرت با مشرکان صلح حدبیه را امضا کردند و با یهودیان جنگیدند وپس از سرکوب شدن فتنه یهودیان مشرکین به یکی از کاروانهای مسلمانان اعلان جنگ کردند و سپاه اسلام با ده هزار نیرو به سوی مکه حرکت کردند و شهرمکه فتح شد و بااین تدبیر هردو جریان به پیروزی مسلمانان  منجرشد .

وی افزود  به فرمایش مقام معظم رهبری شرکت درانتخابات واجب عینی است . ودر توضیح این سخن اضافه کرد اگر آمار انتخابات کم باشد امنیت کشور به خطر می افتد . ایشان بیان داشت انتخاب اصلح نیز واجب عینی است و هرکس باید در قیامت پاسخگو برای رای خود باشد.

 

موضوعات: موضوعات تربیتی
[سه شنبه 1396-02-12] [ 10:32:00 ق.ظ ]