به مناسبت نزدیک شدن به ایام انتخابات و تشخیص کاندید اصلح جلسه سیاسی روز سه شنبه 19/2/96در حوزه رضویه برگزار شد.

دراین جلسه  آقای شهرام صفاری یکی از هادیان سیاسی  سخنرانی خود را باتبریک اعیاد شعبانیه شروع کرد.

 وی درزمینه  آمادگی ذهن مخاطب برای  شنیدن مطالب مهم درباره انتخابات بحث خودرا با یک قصه آغاز کرد  .فردی در یک سرزمین دائم نئامی دهد که دشمن نزدیک است خطر خطر و ساکنان را از چیزی موهوم وخیالی می ترساند و مردم آن دیار هریک به سمتی فرار می کنند .

هادی سیاسی اضافه کرد  ادر دعای ماه رجب سه گرو ه را خداوند نعمت می دهد گروه اول یعط الکثیر بالقلیل گروه دوم یعطی من سال و گروه سوم یعطی من لم یسئل می باشند شباهت این سه گروه در بهره مندی از نعمت های الهی می باشد اما تفاوت ایشان درآگاهی است . درادامه به خیر کثیر اشاره کرد که خداوند به بندگان خویش عطا می کند و آن حکمت است که همان فلسفه بندگی است  که خداوند به بندگان خویش هدیه می دهد.

وی افزود  با ایمان و تقوا می توان به فتح قله های علمی رسید . اگر اگر بنده یخافون انعم الله باشد دیگر از غیر خدا نمی ترسد از کدخدانمی ترسد ملت ایران باید نعمت های گذشته را یاد آوری کند که نعمت وجود رهبری ازبین خود امت و اینکه پادشاهی و سلطنتی که به شما عطا شد البته انسان قادربه شمارش نعمتها نمی باشد «ان تعدوا  نعمت  الله  علیکم لاتحصوا ».

درادامه آقای صفاری قسمتی از سخنان تحلیل گران غربی را در زمینه انقلاب اسلامی بیان داشت که  ما از فرد عمامه سیاه می ترسیم که اولا یک خط مستقیم با خدا دارد و دوما موشک دور برد دارد .مقاومت درشجاعت ظاهری نیست مقاومت درشناخت است باید دشمن شناس باشیم و دربرابرش مقامت کنیم .

 درپایان وی توصیه نمود وظیه طلاب روشنگری مسا ئل روز برا جامعه است که مشکل چهار سال قبل را دوباره تجربه نکنیم .

 

موضوعات: موضوعات تربیتی
[سه شنبه 1396-02-19] [ 12:08:00 ب.ظ ]