به مناسبت آغاز دهه فجر همایش حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی 12 بهمن  در جوار امامزاده سید محمد خمینی شهر و شهدای مدفون در این امامزاده با هدف زنده نگه داشتن اهداف و آرمانهای انقلاب  برگزار شد.

طی این مراسم که با غبار روبی مزار شهدا آغاز و زیارت امامزاده ،خاطره گویی همسر شهید  مدافع حرم مهدی اسحاقیان،روضه خوانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله و سخنرانی حجت الاسلام   میثم حاج احمد مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان  با موضوع دستاورد های انقلاب برگزار شد.

 حجت الاسلام حاج احمد بیان کرد: از برنامه های دشمن اختلاف بین قومیت های ایرانی ، جدایی مردم از ولایت فقیه و بدبینی مردم از ولایت فقیه  برای نابودی انقلاب اسلامی است.و چون دشمن مهمترین هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی روی بحث رهبری شبهه افکنی می کند .

 مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گفت:از جمله شبهه های دشمن در شبکه های اجتماعی موقت بودن رهبری است  زیرا تدبیر رهبری را مانع رسیدن به اهداف خود می داند و می خواهد جوانان را از رهبری جدا کند. و اعتراف کرده است که تابلوی راهنما در دنیا توسط دو نفر یعنی امام خمینی (ره)و امام خامنه ای(مدظله العالی) نصب شده است.

ایشان در ادامه  افزودند : دشمن عقیده دارد باید جلوی انقلاب گرفته شود زیراتنها فرهنگی که می تواند در مقابل آمریکا بایستد انقلاب اسلامی است.و مسئولین دولت و مجلس باید انقلابی عمل کنند تا دشمن نتواند ضربه ای وارد کند و تا وقتی انقلابی باشند دشمن به هدف خود نمی رسد.

در اخر گفتند: دشمن شاهرگهای حیاتی انقلاب را شناسایی کرده است اولین شاهرگ اسلام است که باید حفظ شود و برای اسلام هراسی فیلم های هالیودی تولید کرده است و گروهک تروریستی داعش را به وجود آورده است. دومین شاهرگ رهبر انقلاب است و سومین حضور حداکثری مردم در صحنه و چهارمین آن گفتگوی مقاومت بین مردم است.

موضوعات: موضوعات تربیتی
[یکشنبه 1396-11-15] [ 12:44:00 ب.ظ ]