پیرو فراخوان « جامعه ی آرمانی در سایه ی حمایت از تولید ملِّی»  با مشارکت مدارس رضویّه و حضرت زهرای خمینی شهر جشنواره ای روز یک شنبه 23/2/1397 در سالن اجتماعات مدرسه رضویّه با حضور جناب حجه الاسلام م المسلمین « محسن طالب پور » ساعت10:30 برگزار گردید.

ادامه مطلب :

آقای طالب پور فرمودند: « نامگذاری چند سال اخیر با عناوین مرتبط با اقتصاد و تولید ملّی  به صورت زنجیره وار از طرف حضرت آقا به این دلیل است که یک اقتصاد بومی داشته باشیم و هم تولید کننده هم مصرف کننده شرایط مطلوبی داشته باشند.حضرت آقا مسؤلیّت را بین مسؤولین و مردم تقسیم نمودند: مسؤولیّت مسؤولین : بالا بردن تولید، نظارت بر تولیدوجلوگیری از واردات  و مسؤولیّت مردم را اصلاح فرهنگ اقتصاد (مصرف) دانسته و سپس با ذکر مصادیق و نمونه های اسراف در بین مردم چگونگی وظایف اقشار مرد م را توضیح دادند.

ایشان، خریداری کالای خارجی را طبق آیات قرآن کریم حمایت از کافر دانسته و از مضرّات آن ،بی کار شدن جوان ایرانی و در نتیجه افزایش جرائم وبالا رفتن آمار طلاق در کشور اسلامی را معرّفی کردند.

بعد از اتمام سخنرانی حاج آقا طالب پور  از برگزیدگان اول تا سوم فرخوان مقاله تجلیل به عمل آمده و هدایایی به رسم یادبود به دست حاج آقا اهداءگردید.

 

 

 

 

 

موضوعات: پژوهشی
[دوشنبه 1397-02-24] [ 11:24:00 ق.ظ ]