به مناسبت میلاد با سعادت مادر هستی حضرت زهرا سلام اله علیها   و بزرگداشت ایام الله دهه فجر مراسم جشنی در روز سه شنبه  14/11/99 با حضور طلاب و خانواده های  ایشان و سخنرانی  آقای محمد حسین دادخواه ،هادی سیاسی   با هدف بزرگداشت مقام مادرو زن  و  بصیرت افزایی جمع حاضر درسالن اجتماعات  حوزه علمیه رضویه برگزار شد.

آقای دادخواه  در ابتدا کارآمدی ،بازدهی و راندمان را در رسیدن به اهداف ،نتایج و آرمان ها و تبدیل حدااکثری تهدیدها و آسیب ها به فرصتها  تعریف کردند .

وی در ادامه گفت: در طی این 42 سال روزی نبوده است که مورد تهدید دشمن درزمینه های مختلف سیاسی ،نظامی ،اجتماعی ،اقتصادی و غیره  قرارنگرفته باشیم این به معنای این است که الگوی کار ما شهید حاج قاسم سلیمانی است .دائم در تلاش و تکاپو باشیم و بدانیم فرصتی که در چالش ها هست در آرامش نیست .

هادی سیاسی  در ادامه افزود : باید  پاسخ این سوال را بدانیم که آیا انقلاب به هدف خود رسیده است ؟در پاسخ باید دید آرمان بزرگ انقلاب  اسلامی چیست ؟با توجه به اینکه طبق بیانیه گام دوم آرمان بزرگ انقلاب اسلامی ،آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی عج الله تعالی شریف است .و شواهد الگوبودن انقلاب اسلامی در دنیا نشانه موفقیت در رسیدن به این آرمان والاست .

 در ادامه مراسم با مولودی خانم جعفری پور   ،خاطره گویی مادر شهید اکبربابائیان  درباره فرزند شهیدش ادامه یافت  و در پایان  از طرف مدیریت مدرسه علمیه رضویه هدیه ای به  مادران حاضر در جلسه توسط دختران ایشان اعطا شد و در ضمن اعطای هدیه طلاب  دست مادران خود را بوسیدند . 

 

 

موضوعات: اخبار مدرسه, موضوعات تربیتی
[دوشنبه 1399-11-20] [ 09:19:00 ق.ظ ]