روز سه شنبه 2/7/98به مناسبت هفته دفاع مقدس نشستی با حضور حجه الاسلام والمسلمین محمد علی شکیب ،هادی سیاسی  ، نویسنده کتاب و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان خمینی شهر در سالن اجتماعات حوزه علمیه رضویه  باموضوع نقش زنان در دفاع مقدس  و  با هدف آشنایی با نقش مادران در پیروزی انقلاب اسلامی  درجمع طلاب و کادر و اساتید  برگزارشد .

دراین مراسم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان خمینی شهر در تبین نقش زنان در رسالت مهم مادری نمونه ای از اوضاع جهان اسلام مواردی از جنگ یمن و عربستان را بیان نمودکه  کشور یمن  با اینکه از نظر اقتصادی ضعیف هستند توانستند نفت عربستان را 50درصد دچار اختلال کند .همه این قدرت هااز برکات تربیت صحیح  مادران است که سالهای بعد نتیجه می دهد .  

درادامه هادی سیاسی به سخن امام خمینی رحمت الله علیه در سال 42 گفتند یاران من در گهواره ها هستند  اسناد کرد که در واقع همان شهدابودند که در دامان پر مهر مادران خود بودند که درسال 57 در پیروزی انقلاب  نقش داشتند و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس جزءرزمندگان بودند که به درجه رفیع شهادت رسیدند .

 نویسنده کتاب در تایید سخنان خود کلیپ «من میترا نیستم » را پخش کرد که این مستند شرح حال شهیده زینب کمالی پرداخته است  در لابه لای آن به شرح اوصاف او پرداخت و اورا به عنوان نمونه ای از زنان انقلاب معرفی کرد

موضوعات: موضوعات تربیتی
[سه شنبه 1398-07-09] [ 08:53:00 ق.ظ ]